Monday 19 October 2015

SONDAG IN DAKAR

DAG 10:

Die nag was goed en selfs die atmosfeer in die kamer eas anders. Net na 6am is ons reg vir ontbyt en handel ons laaste sake af by die hotel. 


Ons verlaat St Louis wat die voormalige hoofstad van die area was en direk langs die see is met 'n gedeelte op 'n eiland. 



Die pad na Dakar is soos ek Wes-Afrika voorgestel het en elke keer wanneer ons by 'n kremetartboom verbygaan dink ek terug aan die bosveldplaas Kirimo, waar ek amper elke wintervakansie grootgeword het. Ek dink aan my amazing Pa en wat hy my alles van die bos geleer het en ek weet dis grootliks hoekom Afrika so diep in my hart is.



Ons bereik Dakar net voor 11am en gaan direk na die kerkgebou waar hulle al van 9am vir ons wag. Dit dien ook as kantore en slaapplek vir sendelinge van Suid-Amerika. 




Pastoor Ronnie gee 'n wonderlike maar kragtige boodskap:


Ons kuier saam en gaan laai later ons bagasie by die sendelingwoonkwartiere af. 
Vanmiddag neem hulle ons na die slawe-eiland waar Pres. Nelson Mandela ook besoek afgelê het. 

Vandag kry ek die eerste keer afskag omdat ek 'n African is!!!
Betaal amper die helfte eat die Duitsers en Amerikaners betaal al is ek 'n witman. Amazing:
(RSA beteken Senegal inwoner)






Ons kom bietjie laat in die bed, maar bid dat môre goed sal gaan. Die bedrading van die Patrol moet so vêr moontlik herstel word en dit moet so vinnig moontlik gebeur. 

Joshua 1:6
“Wees sterk, vertrou My blindelings.




















No comments:

Post a Comment